niedziela, 26 czerwca 2011

Pamietnik.



Wczoraj wieczorem nabrałam wielkiej ochoty na obejrzenie jakiegoś ciekawego filmu - padło na "Pamiętnik".. i nie żałuje mojego wyboru *.* Dosłownie płakałam jak małe dziecko! Co mnie okropnie rozbawiło i jednocześnie zadziwiło, ponieważ jeszcze żaden film nie sprawił by łzy ciekły mi ciurkiem.. oczywiście podczas wielu filmów miałam łzy w oczach, ale żeby aż tak się rozpłakać? :D omg.. polecam ten film, a jak mogłoby być inaczej!
Najpiękniejszy moment:



8 komentarzy:

  1. myśle z etez powinnam obejrzec ten film ;)
    nie wiesz czy moze nie jest to na podstawie ksiazki nicholasa sparksa ?bo mi sie wydaje ze chyba tak :)
    zapraszam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest na podstawie jego książki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, uwielbiam ten film i aktorkę grającą główną rolę. Czytałaś może książkę? Ja za tego Sparksa zabieram się jak pies do jeża, bo widziałam już kilka filmów na podstawie jego utworów i tak cały czas odkładam ich lekturę na później.

    Zapraszam do mnie, ;)
    http://themintmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam ten film ;)
    Też mi się podobał ;)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tego nie ogladalam- chyba błąd ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętnik oglądałam kilka lat temu, ale faktycznie opowieść jest urzekająca ;D

    taa.. aż dziw że wytrwałam do końca w zapuszczaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. aj, przepraszam, dodalam Ci komentarz ktory w polowie mial byc gdzie indziej :) wybacz mi, moje roztrzepanie ;)

    pytalam odnosnie wlasnie plyty later on :)
    ja uwielbiam kiss that grrl ;D <3

    OdpowiedzUsuń