czwartek, 28 kwietnia 2011

princess

Hej. :3 ej zmieniam i zmieniam te kolory na blogspocie i jakoś wgl mi się nie podobają :c muszę wymyślić jakieś ciekawe połączenie.. a wczorajszy dzień był jak najbardziej pozytywny! Po lekcjach zdjęcia ze Słoneczkiem (wyniki poniżej) jesteś niesamowita - tyle mam do powiedzenia. A życie bez dziury w nodze nie byłoby takie samo.. :D + nie ma to tamto, ale ja uwielbiam kraść z Julitą patyczki do uszu ze szkolnego sklepiku.. A co dzisiaj? Dzisiaj w szkole było cudownie. 5 ze sprawdzianu z fizyki O.o wow! To wszystko dzięki szczęśliwej bransoletce Pepe.. thank you very much. + jeszcze tylko jutro i znów 5 dni wolności! Będzie ciekawe.. plany już są <3 + idę uczyć się z polskiego.. życzcie szczęścia.













Słonko & ja


























Czyż ona nie wygląda jak księżniczka ? :D



7 komentarzy:

  1. Kamila: Aaaaaa ona jest cudowna !!!!! :O :O Zakochałam się w tych zdjęciach ! :O:O
    Booooskie ! Słonko jest przepiękne ! <33
    Aaaaa ja nie ogarniam.... aaa ! śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, wygląda jak księżniczka :D bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słonko jest piękne każdy o tym wie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To całe słonko jest takiee grubeee , nie to co ty <3

    OdpowiedzUsuń