niedziela, 13 marca 2011

sunday

Co się ze mną dzieje? Pamiętam jak w tamtym roku potrafiłam uczyć się do godziny 22, a potem jeszcze wstawać o 5 i sobie wszystko powtarzać.. a teraz? No po prostu nie potrafię. Mogłabym spać 24 godziny na dobę, dosłownie. :o Jestem na okrągło zmęczona. Starzeje się :c ;d No ale w sumie już się nauczyłam z historii i jeszcze tylko religia, a potem naszkicować obrazek na zaj. artystyczne. Dam radę, bo jak nie ja, to kto? :P
Mam dwa pomysły na zdjęcia. *.* tzn mam ich więcej, ale wczoraj nawiedziły mnie jeszcze dwa. :D Postaram się jak najszybciej przekształcić myśli w czyny i skminić trochę czasu. W tym tygodniu to chyba raczej nie możliwe :/ rozkład tygodnia? poniedziałek - kartkówka, sprawdzian. wtorek - sprawdzian. środa - kartkówka, pytanie. czwartek - sprawdzian. piątek? o tak, piątek <3 jeszcze 5 dni..

 Pozdro dla Olki. Jednak życie maturzysty ma w sobie to coś. :P
 

1 komentarz: